Sömntuta

Frågan är vad som hände riktigt? Jag sovde ända till klockan fyra idag. Nånting jag inte gjort på jäääättelänge. Känner lite ångest att jag missat hela dagen pga jag inte kunde sova inatt. Fy och fan. Sen att jag har förmiddagsskift imorn så jag vet inte hur jag ska lyckas att somna ikväll då? Vilket problem jag har nu känner jag.
Nä men jag få väl hitta på något iaf så tröttheten kommer ikväll med så det går att sussa sött ikväll.
Sen ikväll kommer då resten av familjen hem så det blir livat åter igen, jag som har haft det så lugnt och skönt ihelgen. Men iof... jag är då knappt hemma om veckorna så de är väl ett litet plus. Nu skulle jag bara vilja ha en lägenhet för mig själv så jag skulle kunna ta hand om mig själv och bara vara. I want my own place I can tell you. Med eller utan någon men ett eget ställe. Tänk att bara få ta hand om sin egen ekonomi, jobba, inreda sitt eget hem osv. Det vill jag ha och det ska jag sikta efter! Ett som är säkert! 

Nä puss nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0