spännande

Blev en tidig kväll igår. Jag somnade rätt snabbt kan jag som säga för världens huvudvärk sprängde inom mig. Jag tänkte att den komme nog gå över om jag somnar. Men efter ett antal vaknanden och särskilt vaknandet klockan 6 imorse blev droppen. Värken var kvar så jag snörde i mig en alvedon och la mig igen. Jag har nu försökt att inte äta alvedon, äta så lite som möjligt så dom hjälper. Ibland hjälper dom inte för jag ha äte alvedon sen jag var liten pga mitt huvud. Men nu börjar det bli bättre och jag bli bättre.
Och det blev en riktigt intressant dag igår faktiskt. Vi hade lite sjögång på golvet pga sprinklers, det råka bli lite varmt. Och påvägen hem så satte jag mig på cykeln och skulle fara hem, men på sidan av parkeringen så såg jag ett antal renar stå. Jag närmade mig dom och dom sprang iväg ett par meter och ställde sig mitt på vägen jag skulle cykla, ju närmare jag kom så såg jag att en ren gjorde sig redo till att stångas. Då gick min rädsla igång men jag klarade mig som tur var efter att göra världens rundning runt dom, hjärtat var i full fart! 

Men nu är det då torsdag och nu blir det ut i solen en stund och sen iväg och jobba, have a nice day...

Kommentarer
Postat av: T

Garanterat samma renar som jag stötte på :p

2011-06-09 @ 11:58:45
URL: http://teabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0