Sveriges nationaldag

Jag har varit lite sen i "utvecklingen" men tyvärr så har vi ju inte tv11, eller vi ha men boxern är ju för tillfället i Skeå. Jag har kollat uppdateringarna på facebook och sett att Simon vann bb men jag gatt ju självklart se det med egna ögon så nu har jag precis sett finalen på internet. Kan bara säga att åh så gulligt av Sara att hon skulle säga åt Martin att hon var kär. Naw.

Nä men jag har som lite att skriva och lite ska det bli. Vem har tid att skriva en massa då det inte finns något att skriva?
Btw. Sista ledigdagen idag så det blir fortsatt jobb imorn. Men eftermiddag denna vecka så det blir bra det :) Långa sovmornar och sena kvällar, helt underbart säger jag bara! :)

Sleva i mig det sista jag har kvar nu från min B&J och bara mysa framför tvn nu medans det lilla lugna fortfarande varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0