tlött och sjut

Va hände? Jo jag fick helg kl 18.15 ikvällst, det hände! Sedan kommer Sandra hem ikväll.. Äntligen! Det var på tiden, verkligen på tiden! Så det blir nog mys och trycka i sig en glass ikväll och bara känna lugnet. Just nu känner jag bara stress och jag har ont i huvudet för all värme! 
Men jag tror största oron ligger i vad man ska göra på midsommar? Vad ska alla göra på midsommar? Tackar för svar på den frågan för jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra. Vilken ångest jag har. Kommer säkert sluta med att jag ligger hemma i min ensamhet och dricker vatten och tycker synd om mig själv. Hjälp mig! 

Äsch.. jag ska försöka få upp humöret och hoppa in i duschen så jag får bort all denna kletiga sörja från kroppen så jag kan se och känna mig som en människa igen. Nog ville jag ha värme men det här är nästan nådigt. Från att det har varit ca 10 grader jättelänge till att de helt plötsligt en dag är 30 grader i skuggan! Bah.



Kommentarer
Postat av: Sandra

midsommar ska du va med mig för om jag inte minns helt fel så fyller jag år kring midsommar;D

2011-06-11 @ 11:46:42
URL: http://sandrastenberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0