Trevlig kväll igår :)

Vilken mysig och trevlig kväll de blev igår. Det började med grillat till middag bestående av grillspett, potatissallad, majskolv, sallad, bröd och halloumi. Sen efter det blev det bara socialt ute och myspys framför elden och bara pratade på, sjöng lite visor, provade löstände mm. Och i slutet på kvällen blev det en liten efterfest i Fårträsk innan det bar iväg hem igen. Men gott har jag sovit inatt och jag är inte det minsta bakis idag. Så underbart skönt det är :D
Men nu resten av helgen ska jag njuta och bara ta det lugnt i soffan med godis, chips och cola. Så blir ner en sväng senare idag för att inhandla gosaker, för jag har inte tänkt lyfta ett finger senare ikväll. 

Lite bilder kanske kommer upp senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0