veckans äckligaste

Nu blir det en filmkväll innan det blir att sussa. Har nu bortgjort att duscha och fika blir det att göra iordning nu så det är klart inför imornbitti. Ready for work!! 

Jag kom på en sak som jag tror jag glömde berätta tidigare. Jag var med om den äckligaste och obehagligaste saken i fredags på dan. På torsdagskväll så hade jag lite bråttom och skyndade och kissade sedan for jag iväg på lite äventyr. Sen på fredag dag så skulle jag ta och fixa till mig lite och såklart ligger ju allt smink på toaletten. Men då jag kommer in på toan så får jag se toalocket uppe och det ligger bajs i toan. Någon ha vare på toan och varken torkat sig eller spolat. Hur äckligt är inte det? Jag var själv hemma och alla dörrar var låsta. Jag va så nära på att spy för att det var så äckligt. Vem har gjort det om jag får fråga? Någon som känner sig skyldig i denna värld? Uäck. 
Mår illa då jag bara tänker på det. Det var nog veckans äckligaste grej som jag hoppas jag aldrig behöver få på minnet igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0