weekend has come

HELG HELG HELG HELG! Ja jag har helg nu, och dvs en 5 dagars helg. Nästan en hel vecka sitter inte helt fel. Nu ska jag sova och lata mig och bara njuta av solen som skiner idag! Och som förhoppningsvis håller sig kvar hela helgen, då skulle ett leende sitta på mina läppar.
Fick ett bra besked på jobbet idag också, wiho vad jag är glad :D
Känns som det kan inte bli bättre! Eller just ja, jag är ju hemma själv alla dessa 5 dagar, helt själv i ett hus med 5 sovrum, kök, 2 toaletter, en gigantisk tvättstuga, garage, 2 st tvrum. Allt jag behöver. Eller kylskåpet kanske måste fyllas upp så det blir nog ner på affären sen innan jag däckar här i soffan.
Men en sak saknar jag, och det kanske kommer närmare helgen, håller tummarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0