will the sleep come to me?

Vilket misslyckande. Idag råka jag göra min första pn på hela veckan. Ett litet mirakel är det att jag lyckas hålla mig från att sova en stund då jag kommit hem från jobbet. Men jag ha då iaf fått sova 2 timmar ungefär och haft en lite smått konstig dröm kan jag som säga. Men den ska jag inte berätta nu!
Ingen mat blev heller över till lunch åt mig imorn så imorn blir de nog att ta lite av den överblivna kycklingen sen igår och kanske nån macka. Tur vi slutar 12 imorn så jag kan fara hem och äta direkt efter om det skulle vara så. Men imorn blir det helg för mig och längtar sitter i! För på lördag smäller det och jag far till Skeå på festivalen och drar lös! Hur underbart kommer inte det att bli? Super!
Draaaa lös! Men det sinar i alkoholen så tur baren står framme i Skeå, wunderbar!
Nä nu ska jag göra iordning frukosten för imorn och sedan bär det iväg isäng, kanske lite tvtittande innan? Och den stora frågan är... Kommer jag att lyckas somna inatt nu då?


Kommentarer
Postat av: maja

vårat hotell skulle då ligga just på stranden, så vi lär ju inte ha så långt till havet, dock en bit till centrum, men det får man leva med :) Jo så var det när jag var i egypten också, dom överdrev hejvilt ganska mycket när dom ville att man skulle boka utflykter med dom.. okej men tack, då ska jag komma ihåg tunisisk afton :)

2011-07-01 @ 12:08:59
URL: http://musmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0