They have a special place in my heart, all of them. My whole big family who lives in separate locations

Faktiskt så tycker jag om min syster, tro det eller ej. Ändå är hon det enda av alla mina syskon som vi har samma mamma och pappa. Resten av alla mina syskon är såna som att vi bara har samma mamma eller pappa. Jag ska avslöja en liten hemlighet också för er. Att jag blir faktiskt riktigt arg på de som säger att mina småsykon är bara mina Halvsyskon. Det är flera som sagt det åt mig och då har det kokat sönder i huvudet mitt. Men så är fallet faktiskt. Jag har levt -och dom har vuxit upp med mig som sin kära äldsta storasyster. Så jag bryr mig inte om att vi bara har halva blodet som är identiskt. Dom är verkligen mina syskon som jag älskar i vått och torrt. Även min styvfar som är 3 av mina syskons pappa. Han har jag vuxit upp med sedan jag var liten. Men eftersom jag levt den största delen av mitt liv tillsammans med min mamma sedan hon och pappa skilde sig (jag vara bara 3 år då det hände) och styvfarn min har levt med mamma sen jag var 5 kanske eller yngre? Så har han varit som en far åt mig. Min Malåpappa, skulle jag kunna säga. Vi har våra meningsskiljaktigheter men han är bra ändå. Han har ändå levt med kluriga jag i så många år. Tycker faktiskt det är lite roligt att de flesta på byn tror faktiskt att han är min riktiga pappa, men så är inte fallet.
Jag har ju faktiskt min riktiga i Norsjö, tillsammans med min styvmamma och tre av mina underbara SYSKON. Riktiga Mörtsellare, det är ju från han jag fått mitt efternamn. Vi har våra meningsskiljaktigheter också, men han är min pappa. Han har en plats i mitt hjärta. Även så min styvmamma som jag också levt nästan hela mitt liv med. Fast jag önskar en sak. Jag har levt med med min styvpappa mer än min riktiga och upplevt mer med mammas karl än pappa. Sjukt men så är det. Så jag har bara en önskning och den får ni lista ut själva.
Vart ett riktigt långt meddelande och det får jag leva med. Och där kom det ut lite grejer som jag hållit inne länge. Men jag bryr mig inte nu att jag skrev ut det på bloggen. Där fick ni lära känna mig lite mer. Och jag vet även vilka som läser bloggen så. Enjoy för jag står för min åsikt och så är det. Jag har bara en önskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0