ändring i schemat

Känns som jag är sämst på att uppdatera nu för tiden. Men nu blir det sovdags. Eller sovdags å sovdags. Jag har inte gjort hälften av alla grejer jag ska göra tills imorn. Jobbade nämligen eftermiddag idag men fick ett litet besked så ska jobba förmiddag hela denna vecka iaf sen får vi se. Så väckaren står nu på 04.45. Undra hur mycket sömn jag kommer att få inatt? Blir en intressant fråga de. Men inte lider jag, jobb är jobb :)
Nä ta och göra alla grejer nu då! Hade då sån tur att mamma hade köpt en Karins Lasagne åt mig så behövde inte göra mig en matlåda iaf. Lucky me.
Godnatt nu! Eller försöka sova iaf.
Btw. Fick ett litet roligt besked idag hihi ;) schhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0