Finally summer

Så underbar fint väder det är idag! Det har varit över +20 grader i skuggan och jag har legat ute och vare ute en sväng på byn, farit och sett fotboll och bara tagit det lugnt idag. Men ett tips. Efter en timme i solen med leggings av det kortare slaget gör att benen inte blir så snygga. Har fina ränder mitt på vaderna nu. Brun neråt och vit uppåt.
Men vad gör det? En hel sommar kvar att sola till det! :)
Nu ska jag då göra mig klar och se om jag har några fräscha träningskläder som är rena. Dom från igår är fortfarande blöta i svett sen gårdagen så dom är inte så fräsch alls. Leta och leta sen slänga i mig mat innan det blir att fara och träna. Nu börjar kondisen komma kanske? Efter en heldag med match igår. Träningsvärken sitter helt klart i idag!
I want summer all year round!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0