fredag den 13onde

Jag känner mig verkligen döende! Jag vaknade kring nio imorse av en väckning och det vart inte allt för många timmar med sömn igår. Men jag klagar inte, vart ju film och mys igår. Fast idag klagar jag. Jag somnade kring fyra-halv fem nu idag och sove ända till halv tio. Så fem timmar råkade min oplanerade pn bli vilket verkligen inte var planerat någonstans! Jag som hade tänkt fara på byn och köpa mig lite mysigheter och lägga mig i soffan och bara mysa framför en film men icket.
Nu blev det istället en banan jag tryckte i mig och försöker fundera ut hur jag ska lyckas somna inatt då jag sove bort hela kvällen.
Lite tips på hur jag ska somna efter de?
Nä nu kryper jag ner framför tvn igen för ännu en lugn stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0