gårdagens turnering

Frågan är vad jag gör vaken nu vid den här tiden? Klockan är ju bara just över åtta. Det måste va rekord på att vana av mig själv nu på den senaste tiden. Men jag var inte pigg igår. Var så trött så jag orkade inte ens uppdatera hur det gick att spela bandy igår. Men så här gick det...
Att vi vann alla basmatcher! Jag fick in första målet för vårat lag i turneringen! Wiho!
Sedan i semifinalen så förlorade vi. Det gick inte så bra då alls. Vi alla var trötta och lite less så det blev inget bra spel alls så vi förlorade, men då fick vi istället ta och kämpa om 3e pris. Det fixade vi galant! Men vi var även trötta och sluta där också så matchen slutade oavgjort vilket ledde till straffar! Och så duktig som jag var så sköt jag en straff, stiligt mål fick jag som beröm från de jag inte ens kände! Och av den turen så avgjorde det och vi vann. Jag känner mig stolt även om vi kunde ha fått en  högre pallplats om inte vi hade vare så trötta och på dåligt humör.
Jag råkade göra så de andra lagen fick frislag flera gånger. Och var nära på en utvisning för jag råka smälla upp klubban i ansiktet på en tjej.
Men jag hade turen på min sida!!
Jag avslutade kvällen också hemma sådär  halv elva på kvällen med en hamburgare och majskolvar! Det sjuka är at jag åt så mycket igårkväll att nu är jag dödshungrig!
Kanske äta lite frukost nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0