keep my eyes up please

Så trött jag är idag! Jag höll nästan att missa middagen idag av att jag råkade somna i soffan. Så skönt det var! Att jobba med barn och göra massor av ärenden tar verkligen slut på en ändå. Men inatt blir det att försöka lägga mig tidigare så jag får mig upp imorgon. För klockan 8 imornbitti gäller det! Rent en heldag blir det imorgon! Eller heldag/kväll. Jobb hela dagen och ärenden. Så slut jag kommer att vara. Men det är värt det. För pengarna rullar då in! Det gillas verkligen!
Bara att vänta in Desperate Housewives nu och efter det lägga mig och sova, känns som det kommer bli en däckning i sängen direkt jag lägger mig.
Sleep tight everyone..

Kommentarer
Postat av: Miriam

Good call young woman! Långt och lyckligt var de ^^

2011-05-17 @ 22:12:31
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0