lite ljus i hoppet

Åh jag känner lite glädje sprudla inom mig. Kanske det blir en liten ljusare sommar nu ändå. Väntar bara på ett positivt samtal (hoppas jag) och sedan är det spikat! Jag taggar som bara den! Wiho. Håller tummar och tår nu för det bra i livet.
Och nu är jag äntligen hemma igen. Varit hela kvällen i ett strömlöst hus och fikat tårta för fullt, pratat på och fått träffa några riktigt goa ungar. Lille E var så underbart söt i en liten sparkdräkt som såg ut som ett bi. Gosigosi! Hade inte suttit fel med en liten knodd i familjen igen.
Nä inge mer drömmar om barn nu. Nu ska jag krypa ner och mysa ner mig i sängen för lite tvtittande och se om jag kan åstadkomma nå gofika som gärna får placera sig i min mage. Sagt att vi har torkekötte hemma? Torke älgkötte som vi gjort alldeles själv. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0