power - off

Nu har jag helg :D
Men hade gärna kunnat jobba ihelgen också, inte så värst mycket man ska göra ihelgen alls så.. Men dagen började med att jag for hemifrån och då jag kom på jobbet så tänkte jag inte så mycket utan skulle stämpla in när det är svart och folk säger att strömmen har farit. Jag säger bara, det är inte roligt att gå på toa då det är kolsvart, var intressant att sätta sig ner på toan innan jag kom på, just ja min telefon har ficklampa!
Vi har inte fått mycket gjort, 1-1½ timme har maskinerna bara varit igång. Tur vi inte behövde nån maskin just nu iaf med det jag håller på med. Men även städning har hunnits med. 

Och på tal om ingenting så kanske jag börjar få mig lite muskler av allt lyftande och jag äter nu för en gångs skull som vanligt igen. Har inte ätit frukost och bara ibland lunch, brukar inte äta förrän det är middag då jag bara var hemma och gjorde ingenting. Ej bra alls! Så nu kanske jag går uppåt än neråt igen äntligen.
Sen som en liten not. Ni som försökt få tag i mig kan nog ha haft det lite svårt eftersom då strömmen for så for även telefon nätet. Inte en enda person på jobbet hade någon täckning.
Men nu ska jag njuta lite av ledigheten med att fara ner på byn med mamsen och bli avlämnad så jag få gå på byn en sväng själv och se om jag hittar något. Är morsdag på söndag ni som glömt bort de :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/may/fredag-dagens-bloggd-2.html#comment

2011-05-27 @ 14:57:24
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0