sick and tired

Så trött jag är! Jag gjorde nog rekord på sen vakning nu på hur länge som helst! Vaknade nämligen klockan tre idag och är dyngtrött, slut och ej fräsch. Jag tror förkylningen börjar närma sig ännu en gång.. Tyvärr.. Jag vill inte bli sjuk igen.. Men de kan tydligen inte hjälpas. Jag skulle haft ett skydd omkring mig så jag aldrig blev sjuk, hur underbart skulle inte det vara?
Nä nu ska jag försöka ta och fixa mig lite sen äta och försöka dra mig på träningen. Se om jag kan träna nu ens även om jag är sjuker. Men det är bara träning till månadens slut sen blir det uppehåll till i höst igen. Ta vara på alla träningar tills dess för de behövs! :)
Ta tag i livet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0