stekigt

Vilken varm dag det är idag! Solen steker på som aldrig förr och av bara en 100 m vandring ute så var ryggen dyngblöt för det är så varmt ute idag. Legat ute i solstolen ett tag och även varit nere på byn och träffat Jonas en sväng och tagit oss en svalkande glass. Riktigt härligt!
Men jag har så bevisat att även denna sommar har fått bevisat att jag kan bli brun. Underbart! Jag vill va så brun som jag bara kan bli. Då mår jag bra! För vem vill vara en blekfis? Inte då jag iaf.
Nu blir det spännande och se vad det blir för mat och kanske det blir en middag ute i solen också. Det skulle vara det härligaste nu då myggen inte kommit fram ännu.
Sommaren är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0