stor lycka

En sån bra dag det är idag! Varit på dagis och jobbat idag och efter det varit iväg på banken men vart en besvikelse då jag fick se hur mycket som hade trillat in på kontot, därmed = 0kr. Men dagen gick vidare mot att jag lämnat in CV på ett ställe och fått vänta på besked därifrån som jag fick alldeles nyss. Så imorgon blir det upp tidigt för kl 08.00 är det introduktion och sedan på eftermiddagen så börjar mitt nya jobb som iaf är tillsvidare till semestern, sen under och efter semestern återstår att se vad som händer. Jag känner lycka! Underbart skönt är det nu som jag känner det att jag ha då en liten inkomst i sommar! 
Och fort har det gått också! Var in där igår och pratade med dom och imorn blir det jobb. Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0