the sun's coming down on me

Tack Linda för tipset! :) Ja jag ska verkligen fortsätta vara blond, de är den enda hårfärgen jag trivts i så bra! :)
Nu har jag då äntligen vaknat. Eller äntligen och äntligen, jag vaknade även supertidigt imorse men kände att jag ville somna om igen då jag somnade först kring tre inatt. Endast pga den där långa tuppluren jag råkade ta igår!
Men jag ser att solen skiner på för fullt just nu. Så jag känner stora funderingar på att ta av mig till shorts och linne och sätta mig i solstolen någon timma och bara njuta. Kanske få mig lite mer färg så de är fler än bara jag som märker av det! Men benen är det då skillnad på, inte bara jag som märkte de! Fast de blev stor skillnad jämfört med hur det var före, knallvita ben! Sexigt!
Upp ur sängen, klä på mig och he mig ut då! Behöver piggna till lite!
Charmig bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0