Tisdag

Inte en bra dag alls! Min tisdag började med att påvägen till jobbet så låter cykeln lite konstigt och sen helt plötsligt hoppade kedjan (trodde jag). Nä kedjan hade nämligen totalt gått av och låg och släpade efter marken. Sådär lagomt då jag hade bråttom. Tur jag hade min mamma som var så snäll och komme och hämtade mig (råkade väcka henne också nämligen).
Sen på jobbet har det gått jättebra, riktigt bra folk på detta skift också. Men sen i slutet började det gå dåligt för maskinernas lag. Vilken otur vi hade!
Efter hemkomst så somnar jag titt som tätt och får utskällning också för jag sover på dagen. Men är inte det förståeligt efter en nästan sömnlös natt? Nä usch. Sen då det blir att äta middag är jag inte hungrig nånstans så de vart 3 tuggor av nån konstig fisk som jag inte ens kunde äta för jag har blåsor fulla mun, troligen ätit någonting jag inte riktigt tål.
Matlös tills nu då jag fick i mig en macka och mamma hade varit så snäll och köpt en matlåda åt mig även idag. Så imorgon blir det paj till lunch.
Men nu ska jag försöka lägga min i sängen, se Desperate och sedan knoppa in så jag kan vakna lagomt i tid och även väcka en sömntuta :)
Tur att även om det kan gå dåligt ibland så är jag positiv ändå. Jag är ju den positiva Denise och klarar av allt genom eld och vatten.
Nämde jag att jag får helg imorn? Wiho :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0