working lady

Secret secret Miriam, du kommer nog få veta snart ;) hoho
Nu blir det att ladda upp ordentligt ikväll för en sista dag imorgon innan det blir helg igen! Jag kan säga att jag trivs verkligen på Norrfog. Verkligen ett toppenställe och toppen människor! Me like :) Så på måndag så blir det storändring på dygnet igen och det blir en eftermiddagsvecka igen. Men inte lider jag inte, inte av nåt av skiften!
Nu blir det lite redbull, en kexchoklad och Hänt BILD. Och lagomt nermyst i sängen på det! Nu ska det mysas! Men tråkigt att vara själv igen.. Fast jag är ju en survivor så jag överlever nog.
Halvrisig idag, men vad gör det? Ingen som bryr sig om smink eller fixat hår nu om dagarna där borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0