En fri dag

Nu är det fredag och jag sitter i det lugna och städar lite och bara njuter av lite serieavsnitt. Just nu är det Walking Dead som är igång. Faktiskt en rätt bra serie :)
Det har varit en liten tung vecka. I onsdags blev det inte många timmar på jobbet innan det blev att fara hem pga illamående och migrän.. Sen så har det varit lite upp och ned men helt okej. Fast har blivit lämnad med en massa städning på halsen :P Och sen lite julpynt som kommer att pryda lite här och var snart!

Och söta Sandra som tycker jag uppdaterar för lite.. Kan väl hålla med litegrann faktiskt :)
Men skulle gärna annars kunna uppdatera på telefonen men måste ha en speciell app för det. Någon som vill hjälpa mig med det? För jag hittade den inte då jag sökte själv :(

Nä nu ska jag fortsätta med mitt och sedan poppa lite popcorn och efter det sätta mig framför lite The Sims. Fick lite sug efter det då min syster satt och spelade det här om dagen.. haha.. ja man har fortfarande det lilla barnet inom sig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det borde komma upp om du söker på blogg.se :) alltså appen, och det är det här bloggmärket som är för blogg.se, röd du vet :)<3

2011-11-20 @ 20:16:00
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0