kanske livet har sina bra vändningar

Sitter nu här i min ensamhet och hör kamin går för fullt och sitter med ett glas vatten i handen. Snart är det lördagkväll och troligen blir det kanske sen att fara och umgås med Jennie med ett glas vin eller två bara för att. Sen längtar jag nu bara till nästa vecka då jag får sällskap igen och bara njuta av livet!

Sen så kommer nog livet ta stora vändningar snart, jag har en plan och hoppas det går fort att fixa för jag vill att jag får mig nånstans och inte står och trampar på samma ställe, samt att jag kommer nog må mycket bättre om det går precis som jag vill! Tur jag har en hjälp till hands som stöttar och hjälper mig dit jag ska, så med dens hopp, stöd och motivation så kommer det nog gå an!

Slutpratat om en massa oväsentligheter! Fick som ingen sömn alls inatt men en trevlig natt då jag hade en social på telefon så jag inte blev galen av sömnlösheten.

Ska nu göra mig klar och kanske få mig nånstans här i livet. Lite godis och nå dricka till kvällen måste ju handlas in också såklart! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0