oh happy day! oh oh oh

Sitter och myser i soffan och laddar upp för snart blir det jobb. Jobbar som sagt natt i veckan.
Men just nu lider jag inte alls för det förutom min grymma förkylning.. Men var in och pratade med en person idag och livet kanske kommer se ljusare tider snart! Jag är då en prioritering iaf hehe.
Sen fick jag ett samtal även idag och på fredag då smäller det! Då blir det att få min första tatuering och den kommer göras här i Malå av Tommy från sthlm. Han jobbar på saint and sinners där nere tillsammans med våran egna malåbo Marika! :)

Nä nu ska jag ta rumpan härifrån och sedan bege mig för att längta tills på fredag och det andra beskedet när det nu kommer.. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då finns det väl inte :/ det var ju synd !

2011-11-21 @ 23:05:21
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0