some fun weekends

Livet rullar och jag sitter nu i adak hos farfars och äter tårta  nu då det är farsdag. Grattis pappa och Lars osv osv.
Ihelgen blev det mycket som hänt iaf. Har varit en sväng till Norsjö och festat med alla nära och kära där sen for jag hem till Malå igår för en massa mys, och mycket mys blev det :) Lagade och åt tacos med lite chilinötter till efterrätt och lite öl och drinkar :) En sväng till M & C for vi också och grattade lite osv.

Uppdateringen är sämst och det vet jag men jag har ju ingen dator :P Men hoppas på mys ikv sen blire krypa ner under täcket för imorgon är det förmiddag som gäller på jobbet.. Trött och slut är jag med det fixar jag, jag är ju en jobbarkämpe! :) Ska se också om jag kan få lite hjälp med att stiga upp imorn också.. känns som jag skulle kunna sova ett helt dygn just nu och vill ju inte försova mig alls imorn heller :)

Nä men puss på det bra i livet!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste uppdatera mera gumman:D <3

2011-11-17 @ 21:09:47
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0