drunken days

Torsdag natt är det och ett skift kvar innan en efterlängtad helg då maskin har stått still hela denna vecka också. Men nu börjar det arta sig och den har börjat gå lite idag iaf som tur är :)
Men trött och less är jag på att livet inte går dit jag vill. Ett jobb jag drömt om har jag :) men allt annat i livet då? Vars har det försvunnit för mig helt?
Allt jag kan göra nu är att drömma vidare och försöka hitta det jag söker efter, men vill det jag söker finna mig? Det är frågan.
Nu ska jag mysa ner mig framför tvn och sen sova. Hade då en underbar morgon med myspys som gärna hade kunnat fortsätta nu med då jag är på så dåligt humör. Jag som varit på så bra humör nu i veckan och så ska en liten sak förstöra det. Ja.. jag är lite känslig för tillfället, men.. ja..
Puss på livet som kommer.. hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Miriam

var ett skämt lilla du ;) Vill bara dit för att en valp är påväg :D

2011-09-26 @ 19:30:42
URL: http://baramiriam.blogg.se/
Postat av: Miriam

nejnej, mig behöver man inte vara orolig över :P

2011-10-03 @ 00:52:38
URL: http://baramiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0