Gårdskläppen weekend

Det är tydligen lördag idag? Och det kändes allt för jobbigt att ta sig in i duschen och fixa till mig. Blir kanske en sväng och en övernattning i Gårdskläppen hos mormor och morfar inatt om inget annat kommer ivägen. Myspys!
Och såklart kommer jag att ladda upp med en massa godis tills dess så jag klarar mig. Brukar inte finnas allt för mycket att göra där förutom att fika en massa och mysa med djuren :) Kanske man skulle också dragit en promenad till Raggsjö och kusinerna om dom är hemma. Om det nu blir att fara till morfars!
Sen igår så fick jag världens största chock! Världens största chock säger jag bara!! Mer säger jag inte. Kanske jag svarar om någon är nyfiken och om nu någon ens kommer in och läser här?
Undra om den andra vet om detta?
Mystiskt.. men en dusch lättar på trycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0