min helg i skogen

Jag är hemma nu efter en natt och en lördagskväll och en hel söndag uppe i Gårdskläppen hos mormor och morfar och bara myst på. Helt underbart har det varit. Samt att vi firade min syster där uppe idag som fyllde 10 år. Fy så gammal jag känner mig då jag började tänka efter. Hon är 10 år yngre än mig, då hon fyll 20 så fyll jag 30?! Helt sjukt är det, och då jag fyll 30 så fyll Sverker 40, de är ännu sjukare! Snart går vi i pension och ska dö.
Nämen nu tappa jag spåret lite. Nämen uppe i kläppen så har jag fått mys i morfars kökssoffa så fort han klivit upp och gjort nånting (man måste väl passa på?). Han har nämligen den skönaste kökssoffan någonsin, den kan verkligen inte mätas med nånting! Eller jo, vet en sittplats till :)
Sen mys med hästarna och grisarna å kissemissarna. Lilla Dicken (ja jag vet.. han heter så) han var den underbaraste katten jag stött på, näst efter Elvis jag hade för ett par år sedan, myspysig liten kisse! Och morötterna har blivit skändade efter jag hade varit där. Dom är de godaste morötterna någonsin och gigantiska blir dom, magisk jord där i skogen utanför Norsjö!
En helt okej helg och nu är det bara att lägga sig så man är redo för att fara på jobb imorn igen. Eftermiddag i veckan :)
Ha en bra söndagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte lärt dig att man inte är äldre än man gör sig :D

2011-09-10 @ 14:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0