oj, helg redan!

Dåligast jag vet.. Det har varit rätt så bra vecka i veckan ändå. Lite avundsjuka och ont i knät och ja. Inget man ska klaga på. Man håller på att bli gammal ändå. Snart står man där med rullatorn och hörapparat.
Kan väl som säga att nu ha jag då helg och vet ännu inte vad den ska bjuda på riktigt. Jag har iaf tankar på att möjligtvis fara iväg till mormor och morfar och bara mysa där imorn till på söndag men ännu är inget bestämt från min sida. Det enda jag har planer på just nu är att senare fara ner på byn och inhandla lite gosaker för att mysa ner mig i soffan ikväll och njuta lite för en stund.
Kommer nog inte va allt för trött då en liten incident hände mig igår. Kring kl fem på dagen så somnade jag och vaknade kl fem imorse för jobb. Japp.. jag hade sovit ca 12 timmar! Något har hänt med mig? Men det är då det mesta jag sovit på evigheter, aldrig sove så länge då jag jobbat iaf. Så nu mår jag då lite bättre i hjärta och själ efter att ha sovit ut lite. Livet är allt bra ibland men har sina negativiteter.
En puss på kinden för denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0