Suck on that

Fuck life, I'm awesome!


Ja jag fick en liten rolig bild i skallen trött som jag är ikväll. Var påvägen hem från jobbet och sen ser jag nånting står på vägkanten efter Bågvägen, började fundera vad det var men såg först då jag var nån meter ifrån det. Jo det var en tv! Den stod ovanligt fint efter vägkanten som den var placerad (inte utslängd). Eftersom det kör mest lastbilar där så kom en bild upp i huvudet om att det kanske var en liftare efter vägen som vart less på att ingen plockade upp han så han skaffade fram en tv så var allt lugnt tills nån stannade för han. Haha ojojoj. Känner att det spårar helt i min skalle då tröttheten är ett faktum!
Sen så luktar mina händer precis som jag har varit och skruvat i en bil. Men jag har bara rullat ihop en massa spännband. Och jag har tvättat mig med en massa tvål och det stinker fortfarande, vad har varit i de spännbanden månntro som inte gå att tvätta bort? Ja de kan då inte jag svara på iaf!

Men nu blir det sängen och somna till CSI. Underbart, och snart är det helg.. hoppas jag. Och just ja nämnde jag att jag skulle kpa lite grejer igår och sen så accepteras inte mitt bankkort? Lite förvånad vart jag! Men sen tll min förvåning så ligger det ett brev då jag komme hem med ett nytt bankkort i! Underbart glad jag blev. Tydligen hade mitt gått ut, ja bankkort kunde bli gamla också och mitt hade gått i pension tydligen utan förvarning. Vilket liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0