Torsdag och jobb på schemat

Dagen började sisådär klockan sju imorse, min 10 åriga syster komme och visade stolt upp sina nya öron.. eller ja att hon tagit hål i öronen nu äntligen då hon ha den lovliga åldern inne äntligen. Men jag kan som säga att jag somnade om direkt efter och sovit till 10 idag, underbart skönt!
Men nu är det snart dags för att fara på jobb igen, 14.15-22.55. Näst sista skiftet innan det blir helg för min del. Och helgen är så grymt efterlängtad och jag längtar som bara den! Hoppas något kul för med sig denna helg och kanske nån myskväll.
Nu måste jag ta tag i nå lunch och rota fram en matlåda tills ikväll sen hoppas på de bästa av dagen/kvällen. Om någon vill så kan ni gärna få skicka ett sms eller ringa en signal så jag känner mig lite uppskattad ikväll/imorn/ihelgen. Livet är i en dal just nu!

Kommentarer
Postat av: johanna

- haha ja den är riktigt bra! :)

2011-09-09 @ 10:19:33
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0