Arjeplog

Sedan halv ett idag har jag varit i Arjeplog. Jag vantrivs redan! Då jag kom dit in genom dörren blev jag genast osäker på om jag kommit rätt? Skolan är i ett vanligt hus i ett villaområde och det var en ung kille som öppnade. Det var en elev tydligen, ingen lärare syntes till och inget välkomnade fick jag av någon i huset. Efter ha varit något obekväm där i en kvart kom tillslut en lärare så då fick jag skriva in mig plus ut och köra en dubbellektion. Men efter det så har jag gjort absolut ingenting! Jag är satt i en källare där det luktar lätt av mögel som på geoscience i Malå medans alla andra bor tillsammans uppe på övervåningen. Det lilla svarta fåret Denise till tjänst!
Imorgon blir det en lektion halv nio iaf sen får jag se om det blir en väldigt lugn dag imorgon med i min lilla skrubb!
Jag tänkte säga godnatt snart och längtar tillbaks till alla fina i Malå. Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Miriam

välkommen till aplog ;) Det är så det är där, lite (mycket) tråkigt, lite öde, lite skumt. Jag står ut med att vara där genom att jag har halva släkten där, du däremot förstår jag vantrivs. Man flyttar helt enkelt inte dit frivilligt! Men nu ska du bara vara där en kort stund and you'r gonna make it!! Håll huvet högt och plugga bort tiden :) Spring på affärer innan dom stänger (det vill säga tidigt..) Det finns folk där, tro mig. Dom är bara svåra att finna ibland ;) Lycka till! pusselipuss

Svar: Den enda gång jag trivs här är då vi är uppe i Adolfström men detta är ur egen klass!Jag ska göra det och hoppas jag klara det!
Kanske ta en fika imorn? Är i arvids då om nu inte jobba? :)
Tack du gulliga :) pusspuss
Denise Mörtsell

2012-08-28 @ 16:41:14
URL: http://miriamstenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0