dagen till ära

Vilken dag. Blev att stiga upp tidigt imorse som jag nämnde igår redan, först och främst blev jag bombad med 20 sms ;) sen så ringde även sjukgymnasten så på fredag blir det att mötas med han och se hur det riktigt står till i mitt kära onda knä! Hoppas det blir bra iaf.
Lite bärplockning blev det efteråt. Men kan väl inte hurra över jag och systers framgång i skogen.. Men till en paj räcker det, sen få vi se vad vi hittar på med bären, räcker nog inte till mycket alls den mängd vi hittade. Om det inte hade varit så äckligt varmt hade vi kanske orkat gå till ännu fler ställen.

Men dagen är nu slut och jag har gjort mysfaktor i sängen så inte kommer man må dåligt av att sova :)
Natti natt alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0