fin dag

Home sweet home är väl det man säger? Men idag kändes det inte riktigt så då det var kungligt väder i Luleå och hyffsat i Malå. Så sjukt att man måste fara till ännu norrare delar av Sverige för att få en varmt och bra sol/klimat.
Men jag fick lite mindre jobb här hemma än vad jag trodde iaf. Komme hem och det ekar i huset, men då ser jag att bakdörren är öppen? Jo se där, där står farbrorn och jobbar på med altanen för fullt. Ja mitt ansvar var sedan att klippa det 1,5 dm långa gräset men det gjorde han efter han byggt klart för dagen. Styvfadern litade tydligen inte på att jag skulle klippa det så han lejde Mats då istället?
Ja en syssla mindre då för mig iaf :)

Solningen var ju på topp också igår, så nu är jag bränd! Eller brun iaf, same shit. Lite lyckad sommar blev det ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0