ingen helg att klaga på

Vilka dagar man haft här i Luleå men imorn så åker jag hem igen! Solat och haft trevligt hela helgen. Men fredagkväll begav jag mig ut på området med Tony och linda och igår så kände jag att det var skönare att vara hemma och mysa till film med halva familjen. Helt okej! Tänkte hem redan idag men anledningen till att fara hem sket sig.. Sen så var det så bra väder ute nu så jag kunde rent Int sitta på en buss i 30 graders värme? Vi låg ute ända tills kl sex nu ikv. Två dopp i det bräckta vattnet hanns med, mina första dopp i sommar dessutom!
Ja min rumpa är lagom bränd också. Riktigt fint och ont gör det! Men kan inte klaga. Hoppas det är dåligt väder imorn bara så jag klarar i bussen hem.

Puss och hej på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0