laddning för morgondagen

Ladda upp för Piteå imorgon då. Bilen är tankad, frukosten.. Ja jag har ingen frukost hemma tills imorn så den får lösas på vägen. Börsen packad. Jag har väl allt? Lika stor ångest varje gång jag ska iväg nånstans. Även om det bara är över dagen då som imorgon, så ligger ångesten där om att jag kanske glömt något.
Men bekväma skor har jag då inga av vad jag vet. Vilket skulle vara bra då benen brukar värka som as efter en runda på Nolia.

Ska sluta tänka så mycket och istället ta mig en till skål med fruktsallad, poppa lite popcorn och mysa ner mig framför tvn. Ikväll visas en av Matrix filmerna så blir troligen den jag kommer somna till, förbenat att jag inte har kanal 5.. suckeli suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0