otroligt smart

Jag är så otroligt smart ibland. Skulle betala nå räkningar men upptäcker att Internet inte funkar. Så det sket sig.. Men sedan så kan jag inte skicka sms alls. Paniken jag får då jag vill få iväg viktiga sms!! Tankarna började fara iväg då minnet hinner ikapp mig om att jag har en Telia räkning som är obetald och oöppnad, tänk om Telia då spärrat mitt kort?
Såklart tänkte jag inte på att det kunde vara fel på nätet. Nej nej. Det som finns i mitt huvud matchar min hårfärg ibland, för räkningen skulle inte ens vara betald förrän om en månad. Suck.

Men en fika har jag då fått njuta av då far min kom med motorcykeln och bjöd mig på dungers, underbart gott var det. Men måste risa den nya ägaren lite.. Det blev mindre mysigt där inne, jag tyckte om mysfaktorn som fanns där förr, och sen så var negerbollarna verkligen de dåligaste negerbollar jag smakat! Fikakritikern Denise hära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0