Lyckselefest

Riktigt trevlig kväll var det faktiskt igår. Började med middag i björksele och sen en liten förfest där hos Jimmy Jonsson innan det bar iväg mot Lycksele! Där däremot så hamnade vi först på världens tråkigaste fest med nå random folk så vi stack lika fort. Sen träffade vi lite kända folk innan det bar iväg på torget! Blev nästan som en kusinträff där för mig, lite kul faktiskt. Av alla 19 kusiner så träffade jag på Mirjam å Elias, Judith, Jenny, Joel och Josefin, elina å Micke, min faster och sen massa känt folk man inte sett på flera år. Så helt godkänd kväll förutom på slutet då vi kände att nu håller vi på att knoppa in.

Kunde väl ha varit bättre idag kan man väl säga, lite lagom bakis och sen börjar halsen inte vara nå bra alls!
Jag kan bara ana vem som smittat mig! Fy ändå. Bara invänta sällskapet nu så man kan bakis mysa med film och lite Cola!
Hoppas ni med hade en bra gårkväll allihopa som var ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0