problem in paradise

- Inte ett enda sketans plagg ligg ju i garderoben!

Jo tack jag vet.. jag är tjej!

Jag har bara lite svårt å välja kläder och ha en tendens att bara klä av mig mitt på golvet och låta dom sen ligga där. Och min garderob är för liten, jag rymm ju inte alla kläder. Om jag hade sluppit ha alla mina slit-å-släng kläder där så hade mina vanliga rymtes.
Ja man kan ju inte hjälpa att man ha lite problem med kläder ibland! Men nåt plagg fick jag då iväg igår till kusinen och nåt plagg fick min syster så lite mer plats finns det nu. Men inte tillräckligt! Någon som vill bygga ut min garderob åt mig? Vill ju inte slänga bort den fina som morfar gjort åt mig, äkta hantverk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0