längtan

Vissa saker vet man som inte hur man ska reagera på...







Nu är man ensam igen... Men jag ha haft en skitkul helg ihelgen för er som inte vet. Fredag blev de Malå och sen for vi till stan ett gäng och åt både på Xet och Max. Supergott! Och lördagen blev det Artjeploog med samma gäng. Jag, Erik, Johan, Lina och Timpan. Skitkul och måste göras om men.. INTE Arjeplog som "roadtrip" mål igen. Det var ja.. roligt med sällskapet och folket man träffade men just den delen av Norrbotten är inget ställe jag känner att jag måste till igen direkt :)

Nu väntas det bara till på torsdagskväll eller fredag på dagen. Då smäller det och jag åker till Umeå till underbara Sandra för partyparty! Fest för Joel fredag och roligheter för vi tjejer på lördag, åh vad jag längtar :) Bara fundera nu om man skulle farit dit torsdag eller fredag.. Det är frågan!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0