Luncha

Idag har det blivit lite att göra. Ätit lunch med Tony på Dungers och sedan blev det att hälsa på han och Fredrik en stund innan jag begav mig hemåt igen. Huset måste värmas upp och snart blir det nog att baka lite till.
Troligen blir det som jag skrev igår att göra lite negerbollar också, det är gott och degen kan man äta huuur mycket som helst av utan att få ont i magen av haha. Tror faktiskt jag blivit lite lat, har endast bakat grejer som inte behöver vara inne i ugnen nånting, så fort går det!
Om man bara fick sig upp ur soffan kanske man fick lite gjort också?



Jag kan ju nu för en gångs skull ta och bjuda på lite få bilder på mig själv nu då jag har en dator tillgänglig ihelgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0