run this town bitch

Jag missade Nådastöten ihelgen.. snyft snyft.. En höjdpunkt nästan då det är vår, lagomt bra väder ute så skoterföret är perfekt. Men jag hade då hyffsat kul ändå ihelgen. Eller ja det kunde varit roligare men. Tim har då varit äcklig, Johan har varit full, Ness har varit chaffis och man har varit hemma för att sova rätt tidigt varje kväll. Rätt skönt ändå.

Men helgen är nu över och nu får man bara sitta och vänta in nästa helg som troligen kommer bjudas på lunch på Källan? och sedan tårta för fullt hos "farmor å farfar".

Och som en liten annan "update" som tidigare så får ni vänta mellan varje inlägg. Fortfarande är det bloggtorka och ingen dator som jag har tillgänglig dygnet runt.

Ja.. kort och gott så har jag det bra. Varit mys nu på morgon och sett kortfilmen 'Puss in boots, The three diablos'. Älskar tecknat och dagen kommer nog fortsätta i samma anda fast utan de tecknade filmerna. Tummen upp amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0