what a night

Greys dubbelavsnitt är nu slut för ikväll och jag tar nu min redbull och ska försöka drökta mig med att sticka eller se om det finns något mer på tv som går att se. Jag håller att gå bärsärkagång av att inte ha nånting att göra. Skotern är ju i Adolfström så inte kan jag fara och köra lite. Stickningen min är snart klar, behövs stickas ca 5 cm till bara sen är den klar. Och korsordsböckerna mina dom är i princip utgjorda också. Ja lite galen håller jag att bli.

Sen tycker jag inte om att vissa är så otroligt osociala... Snyft.

Men imorn då blir det troligen att ta en lunch med Tonibaloni på dungers eller så så det blir nog bra iaf.

Av med datorn för denna kväll.. see ya later bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0