one day in adak

Vilken dag det varit. Både roligheter och tragiska saker. Det bra som varit iaf är att jag har gjort mitt "träningspass" för denna säsong höll jag å säga. Gick ut en lite kort sväng med labradoren Ada först, och efter det så kände jag att jag måste rensa tankarna lite, och det är verkligen skönt att rensa tankarna för en hund faktiskt. Så jag gick över hela lägden och sedan ner på byn i Adak och sicksackade gatorna innan jag gick upp till farfars hus igen. Ont i fötterna hade jag faktiskt efter den långa promenaden, men inte blev jag nå mycke brun idag? Vad handlade det om? Nu blev jag sur, jag som alltid bruka bli brun då jag är i solen så pass mycket som jag var idag... Hrm. Ja iaf sen blev det en jättemiddag bestående av chili marinerat kött, rödvin marinerat samt konjak marinerat kött. Så jag var rätt mätt efter den middagen som även toppades av tårta för Hampe. Jag behöver ingen mer mat ikväll iaf, nöjer mig med mina ostkrokar och cola ;)
Nä men sen det tragiska.. ja.. jag säger bara att jag fick se en ambulans.. tror jag lämnar det där. Lite ledsen i ögat har jag varit hela dagen men man få hålla tummarna.

Tur jag har dig min fina!

Nu ska jag fortsätta att se Eurovision och hålla tummarna för LOREEN! Wie, tjejen som äger Europa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0