helg igen

Heeelg ljuva heeelg!
En 6h jobbardag och sen blev det helg, underbart skönt! Men däremot så är träningsvärken jag har inte så skön.. Det var verkligen en rolig men däremot jobbig träning med innebandy igår. Vi fick alla springa som tokar.
Fast Signe hade det roligt som hade stoppat sina nycklar i min jacka istället för sin egen så hon blev utan nycklar igår. Upptäckte det imorse då jag skulle på jobbet att jag hade helt plötsligt två nyckelknippor! Men som tur var hade hon inte saknat dom så hon fick igen dem i lugn och ro idag :)
Nä nu ska jag fundera ut vad jag ska göra för kuligt ihelgen! Nånting måste göras så jag inte blir galen, något förslag?
Iaf in med usb-minnet i datorn och sen se om man får tag i lite mer nyare musik.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0