imorgon är en bra dag

En dag på stan imorgon väntar! Som jag längtar. Jag skrev ut tidigare i veckan att alla kan stanna hemma ihelgen så jag och Ann skulle kunna shoppa i fred men icket, i princip hela Malå och Norsjö ska dit imorgon!
Men en kul dag kommer det bli och sen kanske det blir ett glas vin för vi tjejer sen. Längtar! Kan inte klockan ringa nu och visa att den är nio på morgon? Eller ja just ja, måste invänta Johan också imorgon så jag har en bil att köra imorgon. Snart kommer mitt nya relä så mina blinkers funkar igen! Då kan jag äntligen köra litejlängre sträckor än till jobbet och hem utan att riskera något!
Nä nu ska jag krypa ner i soffan med Harry och se tv resten av kvällen och invänta morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0