snart så :)

Snart är det helg igen! Fredag imorgon och då slutar jag redan klockan tolv på dagen. Inte illa alls enligt mig! Men då är det bara att börja baka litegrann då familjen från Norsjö kommer och hälsar på för att se på lägenheten. Ja och städning är ju ett faktum också, inte är det någon ordning och reda just nu haha. Och måste ju nämna att det nu bara är två dagar kvar innan jag fyller år ännu en gång. Tiden går och den går fort! Men saker har då iaf börjat ta form i livet. Lägenhet, körkort, bil och fina människor runt omkring en. Fast ålders nojan har ju som börjat infinna sig. En av mina systrar är tio år yngre än mig, så alltså då hon fyller 20 så fyller jag 30. Fy ändå! Bara att längta till paket och go fika nu ihelgen och kanske försöka hitta på något kul med de bra kompisarna man har, blir nog en bra helg detta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0