äntligen lite ro snart

Nu är hela mitt rum utstädat, bara kläder och prydnader kvar i princip! Och vilken jobbig dag det varit! Helt slut och skulle kunna somna på fläcken om det inte hade varit för att jag lovat att vara chaufför en snabbis om ett tag! Eller ja, för en halvtimme sen skulle det varit men vissa ville dra ut på tiden lite, jag var snabb för en gångs skull i mitt liv :)
Och är det någon som har en antenn kabel över? Jag skulle nämligen behöva en, vill ju som kunna se tv framöver. Och är det någon som har ett fint bord och stolar och en divansoffa som dom vill sälja? Jag tar gärna dom om det är ett bra pris. Känns lite bättre med en större soffa än en 2a och även ett bord och stolar som passar ihop!
Nä bara vänta in grabbarna nu så jag får sova nån gång., är ju ett skift kvar innan det är helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0