bättre sent än aldrig

Det är lördag, och det är helg! Gårkvällen spenderades genom att sitta och se film och serier hela kvällen tillsammans med bra sällskap och ett glas vin, väldigt skönt :) ja plus att min syster fyllde år igår så såklart fick hon sig en present och så bjöd hon på tårta också. Mums mums i min mage! Så nu är hon 19 år gammal! Och snart så är det min tur, på lördag nästa vecka så fyller jag 21 år, helt sjukt vad tiden går! Jag håller ju rent utav på att bli gammal som gatan! Okej, jag har dom omkring mig som är äldre men ändå, gammal håller jag iaf på att känna mig. Så nu vet ni att om en vecka ska ni komma med presenter åt mig ;) haha

Nä nu ska jag ta och dra mig mot bolaget för lite inhandling och sen måla lite och efter det blir det nog att ta mig ett glas och göra mig redo för kvällen! För ikväll kan det eventuellt bli så man tar och drar sig mot hotellet med dom bästa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0